Álom vagy valóság? A jó alvás titka menopauza idején

3,600Ft

Az Álom vagy valóság? A jó alvás titka menopauza idején e-könyvet Mezei Bea stresszkezelés és érzelmi intelligencia-fejlesztő tréner írta.

Egyszerű vásárlási folyamat

1.A vásárlás folyamán a pénztár oldalon add meg az általad választott felhasználónevet és jelszót, amivel a későbbiekben hozzá tudsz férni az e-könyvhöz.

2. Fizetést követően azonnal elérhetővé válik számodra a felület, ahol le tudod tölteni a megvásárolt e-könyvet.

3. Az e-könyvet egy alkalommal töltheted le időkorlát nélkül.

Leírás

A menopauza időszakában a nők több mint háromnegyede rosszul alszik. Mit tehetsz annak érdekében, hogy nyugodt legyen az álmod? Mit tehetsz az éjszakai hőhullámok és a gyakori hajnali felébredések ellen?

A klimaxot megelőzően és klimax időszakában olyan mértékű hormonális változáson megy keresztül a szervezet, amely általánosan befolyásolja az energiaszintedet, az életminőséged, és meghatározza pszichés állapotodat, nem utolsósorban az alvásod minőségét is. Menopauza idején jóval kisebb mértékben termeli a szervezet a női nemi hormonokat, az ösztrogént és a progeszteront, mindez kihat az alvásra és a hangulatra is.

Ebből az e-könyvben nem csak az alvás biológiáját ismered meg, de megtudod azt is, milyen tényezők befolyásolják az alvás minőségét akkor, amikor klimaxos tünetek uralják a napjaidat. Ahogy haladsz az olvasással, számos könnyen elsajátítható tippet és tanácsot kapsz az alvásminőséged javítására. Ez a te könyved, ha szeretnéd, hogy ismét pihentető alvásban legyen részed.

Értékelések

Még nincsenek értékelések.

„Álom vagy valóság? A jó alvás titka menopauza idején” értékelése elsőként

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük